الجمعة، 26 يناير 2018
Personal/ Administrative Assistant
Job Description:
Act as the point of contact between the manager and internal/external clientsScreen and direct phone calls and distribute correspondenceHandle requests and queries appropriatelyManage diary and schedule meetings and appointmentsMake travel arrangementsTake dictation and minutesSource office suppliesProduce reports, presentations and briefsDevise and maintain office filing system
Job Requirements:Outstanding organisational and time management skillsUp-to-date with latest office gadgets and applicationsAbility to multitask and prioritize daily workloadExcellent verbal and written communications skillsDiscretion and confidentialityProven experience as an Personal assistant.Knowledge of office management systems and procedureExcellent time management skills and the ability to prioritize workAttention to detail and problem solving skillsExcellent written and verbal communication skillsStrong organizational skills with the ability to multi-task University degree
للمزيد من التفاصيل ☎
اضغط هنا
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
مطلوب سكرتير لشركة عقارية إرسال السيرة الذاتية (السيرة الذاتية (cv)) على الايميل او الواتس آب ...
مطلوب سكرتير لشركة عقارية إرسال السيرة الذاتية (السيرة الذاتية (CV)) على الايميل او الواتس آب وعدم الإتصال Info@benayat.re للمزيد من ...
المشاركات الشائعة
-
أستاذة إدارة وموارد بشريه وإعداد البحوث للتواصل .. للمزيد من التفاصيل ☎ اضغط هنا
-
تعلن شركة سياحية كبرى عن توظيف في المناصب التالية ----------------- سكرتيرة إستقبال بدوام المناوبة موظفة إدخال بيانات محاسب موظف ...
-
المطلوب سكرتيرة لديها المام بوظائفة السكرتارية اليومية (حفظ الملفات، ترتيب المواعيد، استقبال ضيوف الشركة، طباعة المراسلات) بالاضافة ...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق